Uanset om du har brug for at give adgang til en medarbejder, et marketingbureau, en social media manager, en kollega eller en anden person efter eget valg som administrativ bruger (eller en anden rolle) til en Meta Business-konto, er processen den samme – og den er ret enkel. Vi vil vise dig, hvordan du gør.
Tilføj brugere til Meta Business Manager
- Gå til Virksomhedsindstillinger.
- På skærmen med indstillinger skal du under Brugere i venstre menu klikke på Personer og derefter vælge Tilføj personer.
- I pop op-vinduet skal du indtaste e-mailadressen(e) på de personer, du vil invitere, og derefter klikke på Næste.
- På den næste skærm skal du vælge det adgangsniveau, du vil tildele. Adgangsniveauer spænder fra Delvis adgang til Fuld adgang. Klik på Næste.
- På den næste skærm skal du vælge de aktiver, som brugeren skal have adgang til. Dette kan omfatte Facebook-sider, Ads Manager-konti eller andre virksomhedens aktiver i din konto. Vælg de nødvendige aktiver, der passer til deres opgaver. Vent med at klikke på Inviter, indtil du har valgt det passende adgangsniveau for hvert aktiv.
- Gennemgå og bekræft invitationen, og klik derefter på Inviter.